Soul slings AseemA

I, evo „novog“ teksta, o nosiljci, koju sam probala 2019.godine, a o kojoj sam počela da pišem tekst u maju 2021.godine, te koji objavljujem 8 meseci kasnije, što će reći „Nikad nije kasno“ 😀

Podešavanje pojasa nosiljke

Soul slings AseemA nosiljku osvojila sam u septembru 2019. na darivanju, koje je bilo organizovano na instagramu, a zahvaljujući facebook grupi Lenine putujuće nosiljke (hvala vam, devojke <3), čije članice su me tagovale među komentarima. Tako sam ja, ne znajući da je u toku bilo kakvo darivanje (jer N je u to vreme imala više od 4 godine i odavno smo prestale da se nosimo), osvojila ovu predivnu podešavajuću nosiljku, izrađenu od tkane marame!

Zatezanje pojasa i stavljanje bebe u nosiljku

Prva stvar, koja mi se kod ove nosiljke dopala upravo je materijal, od kojeg je izrađena. Predivna tkana marama čini je mekanom, te udobnom i lakom za korišćenje. Nosiljka ima i  lumbalnu podršku, koja je vrlo značajna kada je reč o novorođenčetu, ali i većoj, hodajućoj bebi. Hvala za lumbalnu podršku – u potpisu : zahvalne mame.

Proizvođač ističe da se ovaj model nosiljke koristi od rođenja, pa čak do navršene 4 godine. Ja sam je isprobala samo na svojoj demo lutki, koja je u rangu novorođene bebe (po veličini i po težini). Kako se po slikama može videti, beba lutka je prilično potonula u samu nosiljku, što još jednom ukazuje na to da novorođenu bebu treba nositi u marami. AseemA se po tome, idealno može koristiti od perioda kada beba samostalno drži svoju glavu, što se obično dešava posle puna 2 meseca.

Kopčanje poprečne kopče

S obzirom na to da je reč o nosiljci koja raste sa bebom, panel se prilagođava bebi, sužavanjem ili produžavanjem širine, odnosno visine istog. Isti je slučaj i sa kapuljačom. Nositelj nosiljku sebi podešava pomoću udobne dužine pojasa, te naramenica.

Položaj poprečne kopče je na sredini lopatica

Dodatna, praktična stvar na ovoj podesivoj nosiljci od tkane marame svakako je torbica, koja se nalazi na pojasu, a dovoljno je velika da u nju stanu maramice, telefon i slično.

Dotezanje nosiljke se vrši kada je beba već bezbedno smeštena

Pred odlazak u Norvešku, nosiljku sam ostavila, tada trudnoj, drugarici, koja je kasnije nosila svoju D u njoj. Hvala ti, Jovana, na podeljenim fotografijama! Jovana je kasnije nosiljku prosledila svojoj drugarici, te ista služi i drugim bebama.

Jovana sa svojom D, ovde starom 13,5 meseci (fotografije : privatna arhiva)

Da li ste probale neku od Soul slings nosiljki i koliko ste zadovoljne istom?

Položaj bebe u obliku slova “C” gledano s boka

p.s. Volela bih da ponovo probam ovu nosiljku s obzirom na to da sada imamo bebu od nepuna 2 meseca. Nadam se da ću biti u prilici 😊

Fotografije je izradila divna Maja

Leave a comment